Zašto se nije dobro jesti u večernjim satima?

Da biste izgubili neki kilogram ekstra, potrebno je da smanjite apetit i da promenite način ishrane. Nažalost, dijete za gubljenje telesne težine često dovode do povećanog apetita. Ovo može izuzetno loše uticati na regulistanje telesne težine.

Zbog toga ćemo vam predstaviti 8 naučnih dokaza za umanjenje apetita.

Jedite dovoljno proteina

Povećani unos proteina stvara osećaj sitosti, pa pomaže i u gubitku masnoće. Pored toga, veliki unos proteina može da pomogne da očuvate mišićnu masu i pored gubitka težine.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Konzumirajte kafu

Kafa ima dosta uticaja na zdravlje i sportske performance – a isto tako može da pomogne u smanjenju apetita. Istraživanja pokazuju da kafa povećava osobađanje peptida YY (PYY). Ovaj hormon se proizvodi u stomaku kao odgovor na unetu hranu i povećava ostaćaj sitosti.

Unosite više vode

Voda može pomoći da se umanji osećaj gladi koji osećamo pre obroka. Isto tako, može da poveća osećaj sitosti posle obroka i da olakša gubitak težine.

U suštini, studije pokazuju da ljudi koji konzumiraju dve čaše vode odjednom pre obroka jedu 22% manje od onih koji ne piju vodu. Naučnici veruju da je oko 500ml vode dovoljno da se oseti sitost i da se smanji osećaj gladi.

Uživajte u crnoj čokoladi

Crna čokolada pomaže da se apetit smanji ili da se smanji potreba za slatkišima. Naučnici veruju da stearinska kiselina iz crne čokolade može pomoći boljem varenju, što dopunski povaćava osećaj sitosti. Jedna od studija je pokazala da specifičan miris crne čokolade smanjuje apetit.

Jedite đumbir

Đumbir na mnogo pozitivnih načina utiče na zdravlje. Smanjuje osećaj gađenja, bolova u mišićima, upale i šećer u krvi, smanjenje osećaja gladi.

 

Neka vam obroci budu manji

Smanjenje obroka za večeru će vam pomoći da smanjite unos hrane bez da se osetite uskraćeno. Interesantno, ova metoda može vam rešiti i najznačajnije obroke.

Vežbajte redovno

Smatra se da fizička aktivnost smanjuje aktivnost mozga koja je direktno povezana sa potrebom za hranom.

Spavajte dovoljno

Dovoljan broj sati sna isto tako može uticati na manji osećaj gladi i na taj način nas zaštiti od nagomilavanja suvišnih kilograma. Istraživanja pokazuju da se u slučaju nenaspavanosti povećava glad i apetit do 24% i da se smanjuje nivo određenih hormona.

Istraživanje isto tako pokazuje da su ljudi koji spavaju manje od 7 sati imaju 26% manji potencijal da budu gojazni.