1 navika vas razdvaja od sigurnog i mirnog sna

Jedno po jedno, svetla u vašem domu su počela da se gase. Svaki član porodice je u svom kraljevstvu da odspava odgovarajuću dozu sna. Učinili ste to isto, ali na silu! Bukvalno se sa strahom približavate krevetu, jer unapred znate šta vas očekuje, iznova se okrećući u mraku. Greška od početka! Kada vam se čini da je spavanje težak zadatak, vaša nesanica će polako, ali sigurno poprimiti hronični epitet. A to je već ozbiljan problem!

Da biste se uverili da vam san pripada, isprobajte kognitivno-bihevioralnu terapiju. Vratiće vam san promenom načina razmišljanja ili toka misli koji vam sprečavaju da zaspite. Cela ova filozofija fokusirana je na to da vas nauči da se opustite lako i brzo i da promenite način života koji vas iz nekog razloga ostavlja neispavanim.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

U većini slučajeva poremećaji spavanja se javljaju pod uticajem emocija kao što su stres, anksioznost, depresija, a kognitivno-bihevioralna terapija se ne fokusira samo na simptome, već na pronalaženje životnih obrazaca zdravog spavanja.

Nedavno istraživanje sa Harvard Medical School potvrdilo je da je kognitivno-bihevioralna terapija bila mnogo efikasnija u lečenju hronične nesanice od tableta za spavanje. Pacijenti su primetili poboljšanje u vremenu koje im je trebalo da zaspe, ali i da ostanu u snu. Takvi efekti trajali su godinu dana nakon terapije.

Kao što i samo ime govori, kognitivno-bihevioralna terapija sastoji se od dve komponente, kognitivne i bihevioralne. Ovaj put ćemo se zadržati na prvom.

Kognitivna terapija

Naučiće vas da prepoznate, ali i da promenite negativne misli (spoznaje) koji podstiču nesanicu u vama. Ideja je da promenite način na koji razmišljate, na taj način ćete promeniti emocije koje vas vode i san će se ostvariti. Ovo uključuje tri koraka:

Identifikacija negativnih misli. Uzrok nesanice ljudi često uzimaju previše ozbiljno i to dodatno pogoršava problem. Na primer, ubeđujete sebe da nikako ne možete da zaspite ako ne popijete tabletu. Ako nastavite da ponavljate isto, s vremenom ćete postati paranoični i zaista će postati nemoguće zaspati bez tableta za spavanje. Iako biste verovatno zaspali bez problema da je neko umesto lekova postavio bombone.

Izazivanje negativnih misli. U sledećem koraku terapeut će vas naučiti kako da procenite misli koje ometaju vaš san. To uključuje preispitivanje misli ili traženje dokaza, analizu beskorisnih uverenja i proveru koliko realna mogu biti negativna predviđanja.

Zamena negativnih misli stvarnim. Jednom kada prepoznate negativne aspekte misli koji služe kao prepreka, ideja je da ih zamenite novim, preciznijim i pozitivnijim mislima. Vaš terapeut će vam pomoći da smislite nove, realne, umirujuće misli koje ćete sebi reći pred spavanje.

Evo kako ide proces izazivanja negativnih misli:

Nerealna očekivanja

  • Negativna misao: Dakle, trebalo bi da zaspim kao svaka normalna osoba.
  • Misao o povratku na spavanje: Mnogi ljudi s vremena na vreme pate od nesanice. Uz malo vežbe vratiću se na staro.

Preterivanje

  • Negativna misao: Svake noći isto, baš se mućim ovako, poludeću.
  • Misao o povratku na spavanje: Biće bolje, u nedelju sam dobro spavala.

Dramatizacija

  • Negativna misao: Ako se bar malo ne naspavam, propašću i izgubiću posao.
  • Pomisao na povratak u san: Čak i bez sna mogu da preživim na poslu, tako da ne moram da spavam, dovoljno je da se odmorim.

Beznađe

  • Negativna misao: Čini mi se da sam zaglavljen zbog nesanice do kraja života.
  • Misao o povratku na spavanje: Rešenje za nesanicu postoji, samo moram da se potrudim i uspeću.

Predviđanje

  • Negativna misao: Znam da cmi treba bar sat vremena sna noću.
  • Razmišljanje o povratku u san: ne znam šta me čeka večeras, možda brzo zaspim novim tehnikama koje sam naučio.

Da biste lako prepoznali sve prepreke koje prete vašem snu, stručnjaci savetuju vođenje dnevnika. Ne preskačite detalje, jer mogu mnogo toga otkriti. Budite realni prema sebi, niko ne kaže da je lako zameniti misao novom, posebno ako je utisnuta, ali ključ leži u redovnoj praksi. Probajte večeras.

I ne zaboravite da u dnevnik upišete da ste počeli da pijete i Dr. Viton Magnezijum B6. Čudesna pilula koja koristi dva najbolja sastojka koja opuštaju um, nervni sistem, mišiće, mozak. Magnezijum opušta mišiće povećavajući funkciju glavnog inhibitornog neurotransmitera – gama-aminobuterne kiseline. Iz istih razloga, magnezijum može uticati na anksioznost i simptome PMS-a. Nizak nivo gama-aminobuterne kiseline povezan je sa depresijom, pa je uzimanje magnezijuma dokazani način da se pojača njegova proizvodnja.

Vitamin B6 se lako i brzo apsorbuje, a usput olakšava apsorpciju magnezijuma za 40%. Budući da umiruje nervni sistem i uklanja bolne grčeve i napetost u kostima i mišićima, kao i magnezijum, efekat u paru je dvostruko veći.

Dr. Viton – Magnezan B6 se može naručiti putem interneta:

https://springwell.rs/proizvodi/dr-viton-magnezan-b6/

Dr. Viton – Magnezan B6 proizvod se može kupiti u apotekama: Lilly, Benu, Galen, DM drogerijama, kao i u svim bolje snabdevenim apotekama. 

Ili na broj telefona: 018 576 120

Svakog radng dana od 8 do 16 časova

(Dostava na kućnu adresu brzom poštom)