Omega – 3 masne kiseline sprečavaju pojavu i rast raka dojke

Doživotna dijetalna ishrana koja je bogata omega-3 masnim kiselinama može smanjiti rizik od pojave raka dojke za 30 %, prema istraživanju na Univerzitetu u Guelph.

U nastajanju raka dojke učestvuju brojni faktori, nasleđe, prva menstruacija pre 12. godine, menopauza posle 55. godine, ali je svakako ishrana jedan od najvažnijih.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Hrana može da odredi da li će doći do raka dojke, koliko brzo će bolest da napreduje i kako će da se širi. Takođe ishranom može da se spreči njegova pojava. Žene u Aziji, koje imaju drugačiju ishranu od Evropljanki i Amerikanki, izuzetno retko oboljevaju od raka dojke. Kada se presele i promene ishranu oboljevaju podljednako često od ove smrtonosne bolesti.

Rak dojke je, kao i rak materice i jajnika, hormon – zavistan. Višak hormona estrogena može podstaknuti rast tumora. Neki lekovi, kao Tamoksifen, se koriste u lečenju raka dojke, jer deluju antiestrogeno. Postoji hrana koja deluje isto, čak i jače od Tamoksifena. Kupus i njegovi rođaci sadrže indole koji utiču na deaktiviranje estrogena. Antikanceroznih indola osim u kupusu ima dosta i u karfiolu, brokolima, prokelju, kelju, slačici i repi. Dugo kuvanje smanjuje antikancerogeno dejstvo indola, pa ove namirnice trebo jesti sveže ili kratko kuvane.

Osnovni principi dijete protiv raka dojke

  • Unošenje namirnica koje sprečavaju nastanak raka dojke: masna riba, soja i mahunarke.
  • Unošenje hrane koja koči prokancersku aktivnost estrogena: soja, kupus, karfiol, kelj, prokelj, brokoli, slačica, repa i pšenične mekinje.
  • Konzumiranje raznovrsnog zelenog povrća, koje izgleda da sprečava rak dojke.
  • Ograničenje unosa alkoholnih pića na jednu čašicu dnevno.
  • Unos omega – 3 masnih kiselina iz masne ribe i omega – 9 mononezasićenih masnih kiselina iz maslinovog ulja. Ograničenje unosa životinjskih masti (crveno meso i punomasni mlečni proizvodi), biljnih ulja koja sadrže omega – 6 masne kiseline (kukuruzno, suncokretovo i šafranikino) i margarina napravljenih od tih ulja.
  • Dnevni unos voća oko 250 g, povrća 270 g, 100 g proizvoda od soje (uglavnom tofu), 100 g ribe i veoma malo mesa i mleka.

 

Dr. Viton – Omega 3 se može naručiti putem interneta:

https://springwell.rs/proizvodi/dr-viton-omega-3/

Dr. Viton – Omega 3 se može kupiti u Lilly i DM drogerijama, apotekama BENU i Kršenković, kao i u svim bolje snabdevenim apotekama.

Ili na broj telefona: 018 576 120

Svakog radng dana od 8 do 16 časova

(Dostava na kućnu adresu brzom poštom)