Koje su omega-3 masne kiseline bolje, biljne ili riblje?

Uprkos tolikom broju bolesti i virusa, statistika i dalje tvrdi da je najverovatnije da ćete umreti od srčanog udara.

Zvuči grubo, ali samo pokušavamo da vas nateramo da se usredsredite na organ koji vam lupa u grudima da vas podseti da ste živi.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Od vas se ne očekuje ništa posebno, već samo povećanje unosa omega-3 masnih kiselina koje organizam ne može sam da stvara, a izuzetno su važne za vaše srce, ali i za celokupno zdravlje.

Statistike pokazuju da ljudi ne dobijaju dovoljno masnih kiselina čak ni kada pokušavaju da zadovolje svoje dnevne potrebe suplementacijom.

Zašto se ovo dešava?

Hranom zadovoljavate jedva polovinu preporučenog dnevnog unosa omega-3 masnih kiselina. Očekuje se da će druga polovina biti dopunjena suplementom, ali to se neće dogoditi ako ne uzmete odgovarajući suplement.

Ono što bi trebalo da vas najviše zanima jeste izvor omega-3 masnih kiselina koje plaćate.

Prirodni izvori omega-3 masnih kiselina su riba i nekoliko biljnih namirnica kao što su laneno seme, čia semenke, orasi, lisnato povrće i spanać. Sve ovo možete i treba da konzumirate kada želite i koliko želite.

Ali ono što je nauka odavno potvrdila je da nisu svi izvori omega-3 isti. Svi su podjednako dobri, ali jednostavno nisu dovoljni.

Kada jedete riblje omega-3 masne kiseline, to znači da jedete dugolančane omega-3 masne kiseline, posebno DHA i EPA.

Ali kada, recimo, pojedete šaku oraha ili kašiku lanenog semena u jutarnjim žitaricama, konzumirate samo kratkolančane ALA ili omega-3 masne kiseline.

Šta želimo da kažemo? DHA i EPA iz ribe imaju daleko značajniji zdravstveni efekat od ALA masnih kiselina biljnog porekla.

Postoji enzim koji pretvara ALA u dugolančane omega-3 masne kiseline, ali taj proces zavisi od brojnih faktora kao što su pol, godine i koje druge masti konzumirate.

U proseku, manje od 1% ALA se pretvara u dugolančane masne kiseline; istraživanja su pokazala da je taj procenat manji od 0,1 do 0,5 odsto. To znači da omega-3 masne kiseline biljnog porekla ne mogu da zadovolje stvarne potrebe za EPA i DHA u ćelijama i tkivima.

Šta ste danas naučili?

Da će vaše telo imati najviše koristi od omega-3 masnih kiselina dobijenih iz ribe, jer na taj način u isto vreme unosite DHA i EPA ili dugolančane masne kiseline.

Meke gel kapsule Dr. Viton OMEGA-3 + E + D3 sadrži prirodno riblje ulje u koje se dodaju vitamini E i D3.

Upravo ove omega-3 masne kiseline u dodatku Dr. Viton će vam obezbediti EPA i DHA masne kiseline koje:

  • inhibiraju sintezu supstanci koje stimulišu upalu
  • sprečavaju stvaranje krvnih ugrušaka
  • stabilizuju aktivnost srca
  • smanjuju nivo triglicerida
  • snižavaju krvni pritisak
  • poboljšavaju funkcionisanje arterija

Dr. Viton – Omega 3 se može naručiti putem interneta:

https://springwell.rs/proizvodi/dr-viton-omega-3/

Dr. Viton – Omega 3 se može kupiti u Lilly i DM drogerijama, apotekama BENU i Kršenković, kao i u svim bolje snabdevenim apotekama.

Ili na broj telefona: 018 576 120

Svakog radng dana od 8 do 16 časova

(Dostava na kućnu adresu brzom poštom)