Nagli gubitak kilograma nije zdrav, ali uz ove navike može biti zdravo!

Please select a featured image for your post

Kada smo na dijeti, svi nam nude podršku i savet. Neki od njih su od pomoći, dok nas drugi mogu povesti u pogrešnom pravcu. Svi individualno reagujemo na savete i strategije za gubitak viška kilograma. Ovaj tekst vam donosi nekoliko saveta koji garantuju uspeh.

Posvećenost

Gubljenje telesne težine i njeno održavanje zavisi od posvećenosti i to do kraja života, a ne samo do trenutka kada postignemo željenu težinu. Umesto fokusa na dijetu treba posmatrati malo šire, odnosno promeniti u celosti svoje navike.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Kada se ljudi fokusiraju isključivo na gubitak viška kilograma, oni često ostaju bez ideje kako da taj cilj realizuju. Fokus treba usmeriti na zdrav način života, a zatim i na željenu težinu.

Vizuelna obmana

Metod vizuelne obmane kada se radi o porcijama obroka može biti jako koristan. Polovina činije treba da bude povrće i malo voća, četrtina žitarice i ostalo zdravi proteini. Dodajte zdrave masti, na primer orahe ili avokado, mlečne proizvode sa masnoćom ako je potrebno.

Sedite i fokusirajte se na svoju hranu dok jedete. Ovo će vam pomoći da budete svesni o količini unete hrane i pojačati osećaj užitka.

Saveti i trikovi

Koristite manje tanjire i pribor za jelo. U restoranu nikada ne jedite ceo obrok, već polovinu spakujte za poneti. Predjelo je glavni deo obroka i pomaže u kontroli apetita i zadovoljenju potrebe za hranom. Budite pažljivi – neka predjela imaju više kalorija od glavnog jela.

15-20 minuta pre jela popijte čašu vode da biste umanjili osećaj gladi. Nikada ne dozvoljavajte da budete previše gladni, jer to vodi u prejedavanje.

Osvežite ishranu

Trudite se da ne doživljavate svoje nove navike u ishrani kao restriktivne. Trudite se da smanjite unos kalorija i da u ishranu uključite ukusnu hranu.

Saveti i trikovi

Budite avanturist i zanemarite brzu hranu i pomfrit pečenim krompirom. Zamenite beli pirinač nečim egzotičnijim, čak i hranljivijim. Izbaicite jutarnji kapućino jogurtom bez masnoće, zaslađen medom, lanenim semenom, bobicama i žitaricama sa visokim sadržajem vlakana. Umesto čokolade jedite suvo voće.

Kretanje je najbitnije

Da, težina se smanjuje sa smanjenjem unetih kalorija. Ali nemojte izbegavati svakodnevnu fizičku aktivnost. Pored sagorevanja kalorija, ima pozitivan uticaj na zdravlje i produžava životni vek. Preporučuje se fizička aktivnost u trajanju od 30 minuta svakodnevno ili bar 3 puta nedeljno.

 

Ovo može dovesti do smanjenja krvnog pritiska i gubitka viška kilograma. Vožnja bicikle, trčanje i plivanje su osnova fizičkog zdravlja. Smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja, povećava gustinu kostiju i poboljšavaju njihovu elastičnost.

Potražite podršku

Podrška može doći od strane vašeg bračnog partnera, prijatelja, kolege, online grupe za podršku, lekara ili trnera. Budite sigurni da imate nekog ko shvata vašu situaciju. Ova osoba bi trebalo da bude uz vas kada ste umorni, ali isto tako i kada ste raspoložni.