9 navika ljudi koji su u top formi

Nije lako biti fit, ali isto tako nije lako ni ostati.

  1. Jedite…pravu hranu! Izbegavajte hranu bogatu zasićenim mastima i rafinisanim šećerima, već podarite svom telu pravu hranu bogatu nutrijentima.
  2. Spavajte dovoljno. San je jako bitan za oporavak organizma, pogotovo ako vežbate.
  3. Napravite plan. Ako imate plan, studije kažu da su Vam velike šanse da uspete, ne samo što se tiče fitnesa. Izaberite tačno određeno vreme tokom dana kada ćete vežbati, koliko minuta i šta ćete vežbati.
  4. Vežbajte kod kuće ako ne možete da stignete u teretanu. Na interenetu postoji mnogo vežbi koje možete da pratite, tako da, bez izgovora!
  5. Pijte mnogo vode. Voda je važna za sve procese u organizmu. Ako ne pijete dovoljno vode, odraziće se ne samo na to kako se osećate i izgledate, već će uticati i na Vaš trening i oporavak.
  6. Kombinujte. Jedan dan radite jogu, jedan dan intenzivan trening, sutradan lagano trčanje. Ako Vam ne dosadi trening, velike su šanse da nećete odustati.
  7. Umesto da preskočite trening, fokusirajte se na to kako ćete se osećati posle treninga. Vežbanje nije uvek zabavno, ali osećaj posle je odličan, zar ne?
  8. Vežbajte iako imate samo 15 minuta za trening. Kratka rutina je bolja nego da ništa ne uradite.
  9. Vežbajte kad se ne osećate baš najbolje. Naravno, ne intenzivan trening, ali lagano trcanje ili brža šetnja kao deo ,,aktivnog odmora” Vam može pomoći više nego da uradite apsolutno ništa.