Šta se dešava kada smanjite unos ugljenih hidrata da biste oslabili?

Mnogo pre nego što su ljudi saznali za Atkinsovu dijetu i počeli masovno da je se pridržavaju, Viljam Banting je 1863. godine u pismu za New England Journal of Medicine izjavio da je izgubio 23 kilograma i da ni u jednom trenutku nije osećao glad dok je jeo visokoproteinsku hranu siromašnu ugljenim hidratima…

Smanjenje unosa ugljenih hidrata povećava stavaranje hemijskih supstanci zvanih ketoni koji smanjuju želju za hranom. Dakle, visokoproteinska dijeta siromašna ugljenim hidratima zaista suzbija apetit bolje od dijeta sa visokim procentom karbohidrata. Ovo su neke od činjenica o ugljenim hidratima:

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

1. Ručak koji se sastoji od jednog parčeta pice, bezalkoholnog pića i nešto pomfrita povećaće unos ugljenih hidrata za nekih 100 grama, što je više nego duplo od dnevnog unosa koji se preporučuje u dijetama siromašnim ugljenim hidratima.

2. Sve dok se ljudi ne prežderavaju hranom bogatom ugljenim hidratima i njihov ukupan kalorijski unos će se po svoj prilici smanjiti.

3. Žedni ste? Možda niste vi, ali vaši mišići jesu. Gubitak vode je uzrok ranog i brzog gubitka kilograma. Veći deo ove vode se gubi usled toga jer se zalihe ugljenih hidrata prazne u mišićima i jetri.

4. Privlačite posebnu pažnju u diskoteci. Krivite za to vašu dijetu, a ne vaše lice. Ketoni, uzročnici lošeg zadaha, stvaraju se kada ugljene hidrate u ishrani zamenite mastima.

5. Kod režima ishrane siromašnog ugljenim hidratima nema ničeg neobičnog u tome da čovek izgubi tri ili više kilograma u nekoliko prvih nedelja. To je ogromna razlika u odnosu na tradicionalnu niskokaloričnu dijetu kod koje se u proseku gubi pola do jednog kilograma nedeljno.

6. Čovek ne može naporno da trenira bez ugljenih hidrata. Organizam troši ugljene hidrate kao gorivo svaki put kada intenzitet treninga prelazi 60% od našeg kapaciteta.

7. Zar ne bi bilo sjajno kada bismo mogli da jedemo sve one slatkiše,  a da i dalje mršavimo? Nažalost, to jednostavno tako ne funkcioniše. Dijete siromašne ugljenim hidratima suzbijaju apetit pa mi nismo gladni; prema tome, mršavimo zato što jedemo manje i unosimo manje kalorija.

8. Gubitak kilograma je samo jedan delić borbe za postizanje vitkog, seksi tela. Dakle, neophodno je da, uz modifikovanu ishranu, redovno i vežbate.