Šta da jedete na vrućini a da vam krvni pritisak ne raste?

I ako nemate problem sa visokim krvnim pritiskom, kada su spoljne temperature visoke, morate biti oprezni, posebno sa hranom. Leti su oscilacije krvnog pritiska uobičajene, a nagli porast može biti posebno fatalan, jer dovodi do moždanog udara, srčanog udara i otkazivanja rada bubrega.

Ako požljivo odaberete šta ćete jesti, lako možete da kontrolišete krvni pritisak. Vaša hrana bi trebalo da bude bogata vlaknima, magnezijumom i kalijumom, a siromašna natrijumom, tj. pazite na unos soli. Drugim rečima, više unosite voće i povrće obzirom da smanjuju hipertenziju.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Bobičasto voće

Bobičasto voće je bogato flavonoidima koji su posebno zdravi za srce. Dobri su antioksidanti koji direktno utiču na smanjenje krvnog pristiska. Borovnica, aronija, jagode, maline… izbor je na vama.

Mleko sa manjim procentom masnoće

Mleko sa niskim sadržajem masti, ali bogato kalcijumom i vitaminom D je dobar način za smanjenje krvnog pritiska.

Jogurt

Prema studiji Američke asocijacije za srce, žene koje su konzumirale 5 ili više porcija jogurta nedeljno imale su manji rizik za razvoj viskokog krvnog pritiska od žena koje nisu konzumirale jogurt.

Lubenica

Prema studiji objavljenoj u američkom časopisu za hipertenziju, lubenica značajno smanjuje krvni pritisak kod ljudi sa prekomernom težinom, bilo da su pod stresom ili ne. Posle konzumiranja lubenice, pritisak je znatno smanjen.

Banana

Ovo voće se preporučuje zbog velikih doza kalijuma koje sadrži u sebi – minerala koji je dobar za smanjenje krvnog pritiska. Jedna banana će vam obezbediti jedan procenat kalcijuma, osam procenata magnezijuma i dvanaest procenata kaliuma od ukupnih dnevnih potreba.

Kivi

Prema izveštaju Američke asocijacije za srce, kivi prorodno snižava krvni pritisak. Za vidljiv efekat je potrebno jesti tri kivija dnevno.

Hrana bogata omega 3 masnim kiselinama poput lososa, haringe, tunjevine, skuše snižava nivo triglicerida i tako održava stabilan nivo krvnog pritiska.

Kako biste bili sigurni da je hrana uticala na vaš krvni pritisak, obzirom da svaki porast ili pad ne pokazuju simptome, morate meriti krvni pritisak.

Ako ste stariji od 40 godina, uzimate terapiju za krvni pritisak, imate prekomernu težinu, preporučeno je proveravati pritisak dva puta dnevno, ujutru i uveče. U slučaju da se razbolite, pre nego zaključite da ste vrući ili dehidrirani, izmerite krvni pritisak kako biste znali kako da postupite.

U tome vam može pomoći jednostavan i precizan AURON merač krvnog pritiska, koji ima opciju praćenja varijaciju pritiska za 2 meseca, obzirom da ima memoriju koja registruje do 60 merenja.

AURON merač krvnog pritiska ima ugrađen i detektor koji prikazuje i nepravilne srčane ritmove. Jednostavan za upotrebu, AURON je vaša najbolja prevencija hipertenzije.

AURON TMB 1112 se može naručiti putem interneta:

https://springwell.rs/proizvodi/tmb1112adapter/

AURON TMB 1112 se može kupiti u Lilly drogerijama, Maxmedia i WinWin prodavnicama.

Ili na broj telefona: 018 576 120

Svakog radng dana od 8 do 16 časova

(Dostava na kućnu adresu brzom poštom)