Praznična dijeta Halle Berri

Halle Berry je jedna od najzgodnijih slavnih ličnosti u Holivodu, a većina verovatno želi da zna na koji način ona održava svoju liniju. Iako je poznato da mnogo vežba, Hale Beri ne veruje samo u forsiranje svog tela u teretani.
Pošto boluje od dijabetesa, samim tim sledi i određenu ishranu kako bi održavala dijabetes pod kontrolom. Ovde su detalji njene ishrane…

Pet faktora

Hale Beri sledi plan pet faktora ishrane. Ishrana od pet faktora je jednostavna dijeta kod koje ne preterujte s ekstremnim pravilima. Prema ovoj dijeti, vi biste trebalo da imate pet obroka dnevno. Rigorozne i bolne vežbe su ne uključuje ova dijeta. Uključuje 25 minuta treninga koji čuva metabolizam.

Pet obroka dnevno

Ova dijeta ne uključuje gladovanje, kao što ni glumica ne sledi konvencionalni način ishrane, tri glavna obroka dnevno. Umesto toga, ona ima pet malih obroka svaki dan. Razlog tome je da se zadovolji želja vašeg tela, bez prejedanja. To održava metabolizam.

Pet sastojaka

Glavna tajna Hale Beri dijete je da, svaki od pet obroka sadrži samo pet sastojaka. To čini ove obroke jednostavnim i neopterećenim dodatnim kalorijama. Tako ćete lakše voditi evidenciju o tome šta jedete.

Pet elemanata

Ova dijeta osigurava pet osnovnih elemenata u ishrani. Ti elementi su tečnosti, proteini, složeni ugljeni hidrati, masti i vlakna. Tih pet elemenata se jedu u obliku pet obroka tokom dana. Svaki obrok sadrži samo pet sastojaka, a priremanje ne bi trebalo da traje duže od pet minuta, kao ni kuvanje.

Sveži proizvodi

Važan razlog zašto je Hale Beri dijeta jedna od najzdravijih je zato što sadrži male količine ugljenih hidrata i šećera. Ona se uglavnom ograničava na unos svježeg voća i povrća. Svih pet namirnica su prirodne i sveže. Ona izbegava obrađenu i konzerviranu hranu po svaku cenu.