Povišen krvni pritisak može da uzrokuje moždani udar!

Životni stil igra važnu ulogu u lečenju povišenog krvnog pritiska. Ako ga uspešno kontrolišete zdravim načinom života, možete izbeći, odložiti ili smanjiti potrebu za lečenjem. Započnite sa ovih nekoliko savjeta za zdrav i dug život.

Pazite na težinu

Krvni pritisak često raste s povećanjem telesne težine. Prekomerna težina može poremetiti disanje tokom spavanja(hrkanje, što takođe podiže krvni pritisak. Smanjenje kilograma jedna je od najefikasnijih promena u načinu života za kontrolu krvnog pritiska. Gubitak samo 4-5 kilograma može pomoći snižavanju krvnog pritiska.

Zanimljive i korisne činjenice: muškarci koji su u obimu struka imaju više od 102 cm izloženi su riziku od visokog krvnog pritiska. Kod žena se rizik javlja ako je obim struka veći od 89 cm.

Redovna fizička aktivnost

Redovna fizička aktivnost – najmanje 30 minuta, 3-4 puta nedeljno – može sniziti krvni pritisak. Važno je biti uporan i redovan jer ako prestanete sa vežbanjem, krvni pritisak može ponovo da poraste. Najbolje vežbe za snižavanje krvnog pritiska uključuju hodanje, džogiranje, biciklizam, plivanje ili ples.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Zdrava hrana

Ishrana na bazi velikih količina žitarica, voća, povrća i mlečnih proizvoda sa malo masti može sniziti krvni pritisak i do 14 mm Hg. Ovaj plan prehrane poznat je kao Dijetalni pristup hipertenziji (DASH). Kalijum može da smanji uticaj natrijuma na krvni pritisak. Najbolji izvor kalijuma je hrana, poput voća i povrća.

Smanjite natrijum u ishrani

Čak i malo smanjenje natrijuma u ​​ishrani može sniziti krvni pritisak sa 2 na 8 mm Hg. Unos natrijuma do 1500 mg dnevno je pogodan za osobe osjetljive na soli.

Ograničite količinu alkohola koju pijete

Alkohol može biti i dobar i loš za vaše zdravlje. U malim količinama može potencijalno sniziti krvni pritisak sa 2 na 4 mm Hg. Preporučena doza do 65 godina je 2 pića dnevno, a preko 65, 1 piće dnevno.

Prestanite pušiti cigarete

Svaka cigareta podiže krvni pritisak. Prestanak pušenja pomaže vam da se krvni pritisak vrati u normalu. Ljudi koji se odreknu pušenja, bez obzira na godine, imaju duži život.

Smanjite stres

Hronični stres je važan faktor visokog krvnog pritiska. Povremeni stres takođe može doprineti visokom krvnom pritisku ako na stres reagujete unosom nezdrave hrane i alkohola ili pušenjem.

Pratite krvni pritisak kod kuće i redovno idite lekaru

Redovno merenje krvnog pritiska jedna je od najvažnijih navika, jer vam omogućava da vidite koja promena vam najviše odgovara i smanjuje rizik od hipertenzije. Redovne kontrole su takođe ključne za kontrolu krvnog pritiska.

Ako je vaš krvni pritisak pod kontrolom, možda ćete morati da se obratite lekaru svakih 6 do 12 meseci, u zavisnosti od drugih stanja koja imate.

Naša preporuka: Auron LS 808 / Merač krvnog pritiska

Auron merači pripadaju novoj generaciji koji merenje krvnog pritiska čine udobnijim. Nova tehnologija koja meri pritisak u toku napumpavanja manžetne omogućava brzo, udobno i tačno merenje.

Uz detektore pulsa Auron merači dizajnirani su tako da obezbede kontrolu pritiska na lak i jednostavan način.

Auron LS 808 se može naručiti putem interneta:

https://springwell.rs/proizvodi/auron-easy-ls-808/

Auron LS 808 se može nabaviti u apotekama: BENU, Dr. Max, kao i u svim bolje snabdevenim apotekama.

Ili na broj telefona: 018 576 120

Svakog radng dana od 8 do 16 časova

(Dostava na kućnu adresu brzom poštom)