Nikada ne ležite na desnoj strani posle jela… evo zašto

Krenuću od sebe… Ja uvek posle jela legnem na desnu stranu i kada sam pročitao rezultate ovog istraživanja shvatio sam da je zaista važno da ljudi znaju zašto se javljaju tegobe sa želucem. Da li znate da se 74% Amerikanaca suočava sa nekim oblikom digestivnog stresa? I ovaj procenat se jako brzo širi i na sve zemlje Evrope.

Znači pre nego što:

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

  • Izbacite gluten iz ishrane
  • Izbacite mlečne proizvode
  • Prestanete da obilno ručate
  • Pređete u vegeterijance ili vegane
  • Uvedete 6 manjih obroka dnevno

Razmislite o tri jednostavne navike koje pomažu boljem varenju hrane. Danas postoje dokazi da ove tri radnje mogu da ubrzaju metabolizam i da smanje nivo šećera u krvi.

3 loše navike ljudi koji imaju problema sa varenjem

Pribegavaju da izbegnu ljutnju ili uzmemirenost

Svi volimo da jedemo ispred televizora ili u krevetu, kao dok vozimo ili da na brzinu gricnemo 2-3 zalogaja…ali sve ovo je pogrešno i na taj način ne dozvoljavamo organizmu da funkcioniše pravilno. Nemojte jesti uopšte ukoliko jedete samo zato što ste besni.

Kada jedete pod stresom ili u trku, simpatički nervni sistem se aktivira da bi pronašao izvor stresa. Kao odgovor na stress, aktiviraju se mišići i značajno inhibira pravilno varenje. Kada se se organizam opusti za vreme obroka, parasimpatički nervni sistem se uključuje. Ova pojačana parasimpatička aktivnost podstiče varenje, dok  stres gotovo u potpunosti nestaje.

Odmaranje na desnom boku nakon obroka

Svi volimo da odmorimo posle obroka, jer pritisak pada i osećamo se malaksalo. Najbolji izbor je da legnemo na levi bok, jer to omogućava stomaku da melje hranu. Ako legnete na levii bok, gravitacija će primorati hranu da brže izađe iz želuca, omogućujući nesvarenoj hrani da pređe u tanko crevo. Istraživanja pokazuju da se preporučuje odmaranje beba na ovom boku posle obroka jer će im varenje biti bolje.

Nakon obroka nismo aktivni

Petnaestominutna šetnja nakon obroka smanjuje nivo šećera u krvi u proseku od 129mg/dl do 116mg/dl. Ako ne moćete posle svakog obroka, duža šetnja oko 10:30h ili 16:30 isto tako može pomoći smanjenju nivoa šećera u toku dana. U društvima sa epidemijskim razmerama predijabetičnih stanja ovo pomace se iskoristi višak šećera u krvi, a sasvim sigurno ne može napraviti štetu.

Istraživanja pokazuju da šetnja odmah nakon obroka mnogo bolje utiče na gubitak viška kilograma, nego ako to činite sat nakon obroka.