Najčešće greške u slučaju artritisa

Svi koji imaju artritis znaju da je izbegavanje aktiviranja simptoma jedna od najboljih stvari koje možete učiniti. Pored alergena iz hrane, postoje neka opšta uputstva ili osnovna dijeta za artritis, čiji je cilj da umanji upalu. Toksine u organizmu telo prepoznaje kao pretnju i inicira imunološki odgovor, a to je ono što vodi ka upali.

Gluten i pšenica mogu da izazovu upalni odgovor kod ljudi, naročito onih koji su tome podložni. Problemi sa crevima i stomakom su u vezi sa bolovima u zglobovima. Jak stomak i zdrava creva

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Biljno ulje
Biljna ulja sadrže visok nivo omega-6 masnih kiselina, a njegova prekomerna upotreba aktivira telo da proizvodi protivupalne sastojke.

Mlečni proizvodi
Mlečni proizvodi sadrže jedan proteina pod imenom kazein. Jedno istraživanje koje je uradilo Udruženje lekara pokazalo je da kazein može iritirati tkivo oko zglobova. Ova iritacija dalje dovodi do upale.

Pržena i prerađena hrana
Drugo istraživanje sprovedeno od strane Medicinskog fakultera Sinaj, pokazalo je da smanjenje unosa pržene i prerađene hrane može smanjiti upalu i u suštini pomoći obnovi prirodnog odbrambenog sistema, bez obzira na uzrast i zdravstveno stanje.

So i konzervansi

Današnja hrana sadrži previše soli i konzervansa; ona je ukusna, ali nije prirodna. U svakom slučaju, konzumiranje velikih količina soli i konzervanasa može izazvati upalu zglobova.

Nightshades
Ovo su određene vrste povrća koje sadrže solanin – jedinjenje koje izaziva negativne fiziološke reakcije kod obolelih od artritisa. Tu spadaju plavi patlidžan, paprike, krompir i paradajz.

Šećer
Rafinisani šećeri oslobađaju citokine – molekule koji stimulišu upalne procese. Pažljivo čitajte deklaracije proizvoda koje kupujete da biste bili sigurni da ne unosite neki od ovih šećera.

Rafinisani ugljeni hidrati
Rafinisani ugljeni hidrati kao što su proizvodi od belog brašna, beli krompir, beli pirinač i većina žitarica imaju visok nivo glikemijskog indeksa (HGI). HGI hrana podstiče proizvodnju nusproizvoda, što pogoršava upale. Rafinisani ugljeni hidrati povećavaju rizik od gojaznosti, dijabetesa i srčanih oboljenja više nego masnoće, a gojaznost je jedan od glavnih uzroka artritisa.

Alkohol i duvan
Upotreba alkohola i duvana povezana je sa razvojem određenih oblika artritisa. Životna sredina igra značajnu ulogu u razvoju reumatoidnog artritisa, a pušenje može biti fatalno za razvoj ovog oboljenja.