Instant saveti za uspešno započinjanje dijete

Mršavljenje je težak proces, teško je započeti s nekom dijetom i vežbanjem, teško je biti dosledan, ali rezultati su ono što će na kraju izmamiti osmeh na vaše lice.

Koliko imaš godina i koliko imaš kilograma (nakon trudnoće, poroda, nekog oporavka..) pitanja su na koja žene ne vole odgovarati. U većini slučajeva. Ali ako je reč o uspešnom skidanju kilograma vrlo rado će se hvaliti svojim uspehom i manjoj brojci na vagi.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

A vi ste tek krenuli u taj bolni proces skidanja masnih naslaga i pokušaja da se ‘pošto- poto’ utrpate u one uske farmerice i ne izgledate loše? Za početak- zaboravite vagu!

1. Sa svih strana nas stalno bombarduju s istim savetom, ali mi uporno ignorišemo jesti žitarice za doručak. Vreme je da počnete. Žitarice i žitarice. Na bilo koji način.  Žitarice će vas držati sitima duže vremena, poboljšati probavu, ubrzati metabolizam, a organizam će vam biti zahvalan.

2. Malo ste danas pokleknuli i pojeli nešto masno, zasitno, zabranjeno? I ubija vas griža savesti zbog toga? Ne treba. Ne smete se odricati svega, samo za početak promeniti neke navike. Izgladnjivanje nije rešenje za gubljenje kilograma. Ako naveče volite uz neki film grickati slani čips, kokice ili jesti palačinke bogato punjene Nutellom, onda znate koju naviku morate za početak izbaciti.

3. Zaboravite na vagu! Kad smo na dijeti imamo tendenciju da svaki dan gledamo na vagu i pratimo koliko smo grama izgubili od juče. Nemojte to raditi. Nekad ćete piti više, nekad ćete biti na nekom rođendanu pa ćete dati malo više oduška. Nekada će vaš metabolizam biti usporen, a brojke ili skala na vagi će varirati. Vi ćete biti frustrirani jer ćete misliti da je sav vaš trud uzaludan? I tu ćete pogrešiti. Ništa nije uzaludno, rezultati će biti vidljivi na neki drugi način, smanjiće se centimetar ili dva obima vaših bedara ili trbuha, ali vi toga nećete biti svesni. Kako to vaga ne može pokazati, zbog nastalog razočarenja možete od svega odustati. Ne želite to.

4. Pijte puno vode. Ne morate osećati žeđ da posegnete za čašom vode. Vaš organizam je treba više nego što je unosimo, a nekad se ta dehidracija javlja u obliku glavobolje. Telo je u blagoj dehidraciji, ali vi niste osetili žeđ. Zato pijte preporučene doze vode na dan.