Dijeta u skladu sa građom tela

Jabuka, kruška ili peščani sat? Svaka žena pripada jednoj od navedenih kategorija, pa je potrebno u skladu sa tim odrediti idealnu ishranu: takvu koja će je držati sitom, a neće dovesti do pojave suvišnih kilograma.

OKRENITE TOČAK SREĆE I OSVOJI POPUST DO 40% POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Da li znate da oblik tela otkriva koju hranu volite, to jest koje hranljive materije najčešće unosite u svoj organizam?
Saznajte kojoj grupi pripadate i koja ishrana najviše odgovara vašoj građi, kako biste izbegli problem sa gomilanjem masnih naslaga.

Građa tela u obliku kruške

Poznate ličnosti koje imaju ovakav oblik tela su Dženifer Lopez i Britni Spirs. Ovu građu karakteriše širi donji deo tela u odnosu na ramena. Najproblematičniji im je srednji deo tela, jer se sa njega teško eliminišu masne naslage. Obično ne vole vežbanje i imaju nizak krvni pritisak.

Ženama sa ovakvom građom preporučuje se aerobik i ritmične vežbe za jačanje mišićne strukture.

Preporučuje se unos lake hrane, na primer mediteranske, budući da takav način ishrane utiče na smanjenje kilograma. S druge strane, treba povesti računa kada su testenine u pitanju, jer to može izazvati kontra-efekat.

Ako pripadate ovoj grupi, obavezno doručkujte, ručajte između 12 i 14h i praktikujte lagani večernji obrok između 18 i 20h.

Građa tela u obliku jabuke

Široka ramena i uski bokovi su glavno obeležje ove konstitucije tela. Žene ovakve građe imaju tanke noge, malu zadnjicu i široka ramena. Od poznatih osoba ovakvu konsituciju imaju Kejt Hadson i Eva Longorija.

Vitke devojke ovakve konstitucije brzo troše kalorije bez obzira koliko hrane pojedu.

Njihovi organi rade „punom parom“, pa imaju višak energije i retko kada su umorne.

Ali, ako preteruju sa hranom, može doći do promena metabolizma i konstitucija dobija oblik jabuke.

Treba da unose više proteina, a da ugljene hidrate dovedu na minimum.  Znači, treba izbegavati mahunasto povrće i testenine, a da što više konzumiraju mlečne proizvode i sve vrste mesa. Тreba izbegavati kombinaciju mesa i sira. Poželjno je izbegavati grickalice.

Građa tela u obliku peščanog sata

Od poznatih lica, ovu konstituciju imaju Ketrin Zeta Džons i Rene Zelveger. Kod njih nepravilna ishrana izaziva gomilanje masnih naslaga u gornjem delu tela. Većina žena ove građe ima klasične ženske obline. Ramena i kukovi su proporcionalni. U ishrani treba da dominiraju laki proteini, puno ribe, piletina, a dozvoljena je i čokolada. Preporučuje se raženi hleb, zeleno lisnato povrće i supe.

Zaključak: najbolja kombinacija u ishrani je ona koja se preporučuje ženama sa oblikom tela kruške i jabuke. Njihov najvažniji obrok treba da bude doručak. Važno je unositi dovoljno belančevina, proteina, ugljenih hidrata i vitamina.