Dijeta u skladu sa građom tela

Jabuka, kruška ili peščani sat? Svaka žena pripada jednoj od navedenih kategorija, pa je potrebno u skladu sa tim odrediti idealnu ishranu: takvu koja će je držati sitom, a neće dovesti do pojave suvišnih kilograma.

Da li znate da oblik tela otkriva koju hranu volite, to jest koje hranljive materije najčešće unosite u svoj organizam?
Saznajte kojoj grupi pripadate i koja ishrana najviše odgovara vašoj građi, kako biste izbegli problem sa gomilanjem masnih naslaga.

OKRENI TOČAK SREĆE I OSVOJI DO 40 % POPUSTA NA SPRINGWELL-U, SAMO TREBA DA SAČEKATE 30 SEKUNDI DA BI SE OTVORIO TOČAK ZA POPUSTE.

ZA POČETAK KLIKNITE OVDE

Građa tela u obliku kruške

Poznate ličnosti koje imaju ovakav oblik tela su Dženifer Lopez i Britni Spirs. Ovu građu karakteriše širi donji deo tela u odnosu na ramena. Najproblematičniji im je srednji deo tela, jer se sa njega teško eliminišu masne naslage. Obično ne vole vežbanje i imaju nizak krvni pritisak.

Ženama sa ovakvom građom preporučuje se aerobik i ritmične vežbe za jačanje mišićne strukture.

Preporučuje se unos lake hrane, na primer mediteranske, budući da takav način ishrane utiče na smanjenje kilograma. S druge strane, treba povesti računa kada su testenine u pitanju, jer to može izazvati kontra-efekat.

Ako pripadate ovoj grupi, obavezno doručkujte, ručajte između 12 i 14h i praktikujte lagani večernji obrok između 18 i 20h.

Građa tela u obliku jabuke

Široka ramena i uski bokovi su glavno obeležje ove konstitucije tela. Žene ovakve građe imaju tanke noge, malu zadnjicu i široka ramena. Od poznatih osoba ovakvu konsituciju imaju Kejt Hadson i Eva Longorija.

Vitke devojke ovakve konstitucije brzo troše kalorije bez obzira koliko hrane pojedu.

Njihovi organi rade „punom parom“, pa imaju višak energije i retko kada su umorne.

Ali, ako preteruju sa hranom, može doći do promena metabolizma i konstitucija dobija oblik jabuke.

Treba da unose više proteina, a da ugljene hidrate dovedu na minimum.  Znači, treba izbegavati mahunasto povrće i testenine, a da što više konzumiraju mlečne proizvode i sve vrste mesa. Тreba izbegavati kombinaciju mesa i sira. Poželjno je izbegavati grickalice.

Građa tela u obliku peščanog sata

Od poznatih lica, ovu konstituciju imaju Ketrin Zeta Džons i Rene Zelveger. Kod njih nepravilna ishrana izaziva gomilanje masnih naslaga u gornjem delu tela. Većina žena ove građe ima klasične ženske obline. Ramena i kukovi su proporcionalni. U ishrani treba da dominiraju laki proteini, puno ribe, piletina, a dozvoljena je i čokolada. Preporučuje se raženi hleb, zeleno lisnato povrće i supe.

Zaključak: najbolja kombinacija u ishrani je ona koja se preporučuje ženama sa oblikom tela kruške i jabuke. Njihov najvažniji obrok treba da bude doručak. Važno je unositi dovoljno belančevina, proteina, ugljenih hidrata i vitamina.